HTC sensation XE

I Januari kommer den första lönen och då ska jag köpa en ny mobil! Ska också fixa abonnemang för de känns sjukt mycket lättare än kontantkort, men eftersom att jag är expert på att råka ringa och sms liiite för mycket ska jag ha en spärr på 500 kr, så smart! Ett tips till er som är dåliga på att hålla koll och inte vill ha en räkning på 3000 varje månad!
Här om dan var jag inne på the phone house och pratade med en man som jobbar där (som flirtade lite med mig ;)) om vilken mobil som passar mig bäst. Han sa att jag skulle välja mellan samsung galaxy s2 eller en HTC sensation XE, och jag tror att det blir en sensation XE, den verkar asbra! Bra kamera, andriod, snabb touch och en musikmobil med bas, asnajs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback