You said it, you said it don't ever let me fall. Don't give up because you're losing.

Igår var jag på fezt, de va najs till en början. Sen spårade de för de kom massa 96or. Han som hade festen hade sin lillebror hemma som skulle vara på övervåningen men tillslut kom han och hans kompisar ner och de började bli en fjortisfest. Men jaja, jag hade kul iallafall! Först satt vi alla runt ett bort och snackade, drack och spelade ölspelet osv., sen dansade många och alla hade trevligt. Sen kom 96orna och fuckade ur typ. Kom hem vid 02 och somnade nästan direkt. 

Tumblr_lvn0jaw9hj1r0r39no1_500_large
Tumblr_lrfdr577sp1qcy71jo1_500_large_large

Idag var jag på stan med mamma och köpte lite tråkiga saker, fikade och köpte godis! Nu är jag hemma och lyssnar på musik och ska spela CS. BAAI!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback