Jag svarar aldrig okänt nummer, jag dissar privatsamtal

Idag när jag satt på bussen hem från Nikole ringde det med ett nummer som jag inte kände igen. Jag brukar inte svara på såna nummer längre för att det är någon som busringer mig hela tiden med olika nummer och typ flåsar i telefonen och det är jättedrygt så jag slutade svara på okända nummer. Men när jag såg det här numret kände jag att det var ett viktigt samtal så jag svarade. Då ringde dom från My Safety där jag sökte jobb förra veckan och talade om att jag har fått jobbet! Mina kompisar Linnea och Fredrik fick det också så de kommer bli asnajs! 6e december ska jag på utbildning och sen ska jag börja jobba, CASHFLOW!

Ae36bkbcaaaj3kz_large


» Nn

omg va naajjs!!! :D och aboow fett surt om du inte hade svarat :O

2011-11-23 // 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback