Välj inte den finaste tjejen i världen, välj tjejen som gör din värld finast.

Egentligen skulle jag åka till pappa den här helgen men tyvärr så blir det inte så. Han bor ute på landet bland massa djur som jag är väldigt allergisk mot så jag behöver mina allergitabletter som tyvärr är slut och jag hann inte få tag på nya. Trist. Men men. Min kväll blev inte så dum igår ändå. Först var jag hemma hos Josef och kollade på terra nova, käkade chips och lite så och sen åkte jag hem och lirade lite skyrim. När jag sätter på TVn visar de min favoritfilm armageddon! Min kväll/natt slutar med armageddon, skyrim och ett varmt gosetäcke!

Ikväll är jag ensam hemma, skönt! Ska försöka få över några kompisar och ha skoj! ;D
Bild från somras, saaaknar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback