Little lion man

Igår skrev jag inte så mycket men det hände lite grejer så orkade inte. Försökte sova men det gick inte så jag kollade på TV och försökte sova igen, det gick inte så jag gick ut och joggade (ja, mitt i natten) och sen somnade jag. Tur att jag var ledig idag, hade varit dödstrött annars! 
Vaknade vid 12 tiden tror jag och låg bara och slöade, snackade lite med Fillan och Emil. Fillan kan alltid få en på humör ♥
Senare åkte jag ner på stan och köpte ögonbrynspenna, ögonskugga, chips och redbull och tog bussen till älsklingen och kollade på en serie med honom och hade det mysigt ♥ Åkte hem därifrån med fetaste bulan :( har ont och är yr, vi krockade ihop med våra huvuden och bara jag får smällen, usch och fy! Så vart det sist också! Jag är den som får bulan :(  Mamma sa också att det kanske blir en blåtira imorgon för att det kan bli så om man får en stor bula i pannan! Hemskt... Lucky me there's makeup!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback