Paranormal activity 3!

Hej! Sitter i min säng och chillar. Idag vaknade jag 9 och det första jag gjorde var att gå upp och göra iordning en riktigt god frukost till mig som jag tog in i rummet och åt i sängen (frukost på sängen till mig själv) sen plockade jag undan allt och diskade, sedan städade jag i badrummet och i mitt rum. Min blivande man kommer leva lyckligt! En riktig hemmafru och en massa vuxenpoäng till mig! Haha ;)

Ikväll ska jag på bio, ska se Paranormal activity 3! Hoppas på att få skrika mycket i biosalongen och bli så rädd så att jag hoppar upp i knät på den bredvid mig!

Maskinen - kärlek vid sista ögonkastet
En låt jag och Emil gick runt och sjöng igår! Extremt vackert kan jag lova! Haha ;)


» Frida

svar: hahaha jag förstår det!

2011-10-30 // 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback