Don't be so quick to believe everything you hear, because lies spread faster than the truth.

God morgon! Vaknade halv 7 idag och gick upp och duschade och gjorde mig iordning! Idag ska jag cykla till skolan så kan åka senare än om jag skulle ta bussen, najs! Efter skolan ska Josef hem till mig, mysigt ♥ Jag vill baka med honom, så vi får väl se vad han tycker om det! 



Lugnt, du får gärna länka om du hittar rätt modell ;)

Haha, det kan man lugnt säga ;P Men det var nice :)

2011-09-05 // 21:20:31

sv: Tack! :)

Yes, det stämmer! Mja, jag var inte med i filmtävlingen, då jag och min kompis aldrig hann klart med filmen. Men ja, några från andra mediaklasserna var med! :D

2011-09-05 // 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback