True Talant

Hej!
Idag har det inte blivit så mycket bloggning! I skolan hade vi först svenska. Vi skulle analysera en dikt eller ett stycke ur en låttext och sen skriva en egen dikt. Såhär blev min:
Ingenting
Jag känner mig osynlig, osynlig som rök
tills jag känner den brännande känslan sakta dras ner i mina lungor
jag förstörs inifrån, som ett brinnande papper
Går från vitt till grått, grå aska som löses upp till ingenting
Ingenting, giftet som sprids i mitt blod är dött
Dödar mina lungor långsamt, snart finns de inte kvar


Sen hade vi fotografisk bild och det var roligt som vanligt! Gick ut och fotograferade lite och så.

Efter skolan åkte jag hem och städade snabbt med älsklingen och sen stack vi till stan för att träffa Anton och Sarah och med dem stack vi vidare till Antons bror för att kolla på true talant. Antons brors tjej var nämligen med där! Skitduktig är hon!!

Visst är hon grym?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback