We sat side by side in the morning light and looked out at the future together.

Hade en pissig morgon i morse! Ialla fall när jag klev av bussen för att gå minst 5 minuter till skolan. Precis när jag klev av bussen började det SPÖregna! När jag äntligen kom till skolan var jag genomblöt, inte ett enda klädesplagg på min kropp var torrt! Tur att vi bara skulle läsa våra dikter och sen sluta, annars hade jag nog frusit ihjäl! Morfar kom iaf och skjutsade hem mig så att jag kunde byta kläder ♥

Efter skolan var jag och älsklingen hemms hos mig, är ju ensam hemma! Så mysigt så! Vi åt chips och gjorde en egen supergod dipp, kollade på weeds, badade, käkade mat och myste som vilket par som hellst! Supermysig dag med min baby ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback