Don't cry because it's over, smile because it happened

Sitter och kollar på tv, kollade på life och Ryan tidigare med nu är det slut! Älskar de, men dom visar bara samma avsnitt hela tiden så jag kan dem utantill nu! haha

Igår träffade jag Elli och Nikole och vi åkte ner på stan och spelade in en film, haha det var fett kul! Ni får se den när den är klar vilket är någon gång efter att skolan har börjat för det är då jag och Elli kan börja redigera!

Idag ska jag på en "arbetsintervju" Såg en lapp häromdan om någon som sökte hundvakt några gånger i månaden. Jag smsade henne och hon svarade att vi kunde ses idag och prata mera om det, spännande! :D Men det känns som att det kommer bli lite awkward, haha vet inte vem det är så det känns som att det kommer bli lite; Ja, ehe.. Hejsan....

Tumblr_m19dk2mxpr1r0uzhso1_500_large




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback