Jämför dig inte med andra, jämför dig med den person du var igår

Nu var det ett tag sen jag skrev, igen. Tur att jag inte är någon kändisbloggare för då hade jag säkert fått en massa skit för det! Har hänt en del sen jag skrev sist, en från RMM har lagt till mig på FB, jag har hans nummer (han har flickvän) en annan från RMM gillade en av mina bilder på instagram, är asstolt över de även fast dom bara är killar i min ålder som gör videos och lägger upp på youtube.

Jag har varit på en fest (som blev en katastrof) Fick nämligen skrika på vissa människor för att dom var så idiotiskt respektlösa! Blev så satans arg!! Så har jag fått halsfluss också, för typ 36384 gången sen i april (Känns det som men det är 3dje) Den här gången var de värst, grät igår när jag skulle sova för de gjorde så satans ont!!

Hoppas att det är över tills i helgen för då fyller min fru Cassandra 18 år!! VILL INTE missa hennes födelsedag!!!

Här har vi allt jag äter om dagarna just nu..


» Nn

å fy KRYA!!:(<3

2012-08-16 // 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback