Sämst

Sitter i skolan just nu och ska snart snacka med en lärare om en uppgift som jag hade gjort klart precis innan min dator kraschade.. Skulle lämnat in den men eftersom att datorn gick sönder försvann allt när den var inne på lagning. 
Pratade även med rektorn om praktikplatsen jag har haft, är så sjukt missnöjd över den så de är inte sant! Även Devris som har varit där med mig är lika missnöjd. Så nu är jag inte där längre. Skönt, vi kände oss enbart utnyttjade av dem och trivdes inte alls. Ska vara i skolan nu istället, imorgon är det studiedag och på Onsdag ska jag och Devris prata med praktikansvariga på skolan och berätta om praktiken och att de inte ska skicka dit flera elever.
 
HEJDÅ
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback