04.03.10 ♥

Sitter och kollar på mina favoritmarkerade klipp på youtube. Kom fram till två från Tokio Hotelkonserten 4 april 2010. Kommer ihåg hur jävla lycklig jag var, det känns fortfarande sjukt att jag har sett dom live. Jag var helt galen i dom förut! Jag lyssnar inte alls lika mycket på dom längre, men Tokio Hotel kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, så mycket som jag tyckte om dom kommer det aldrig gå att ogilla!
 
Skulle dom ha en spelning i Sverige igen, skulle jag lätt gå på den! Känslan när man stod där och väntade på att det skulle börja var helt underbar. När ljusen slocknade i globen blev alla fans helt galna och skrek! Sen när hjärtslagen började skrek vi ännu högre, trodde inte att det skulle gå att skrika högre men när Georg och Tom sprang in på scenen och musiken började skrev vi så högt! VI sjöng, grät, skrattade, skrek, det var helt underbart! 

Dagen efter konserten gick jag i skolan med världens fetaste leende, inget kunde få ner mig den dagen! När jag gick i centrum men min kompis Veronica på rasten och berättade om konserten började jag gråta, så lycklig var jag! Det var helt sjukt bra! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback