Feel free to do whatever you want

Nu har jag töjt upp mitt öra till 8a mm igen. Hade en 8a förut men sen tog jag ut den, visste inte riktigt om jag ville ha den eller inte. Fick höra att det inte var snyggt, jag skulle ångra mig när jag blev äldre osv. Så jag tog ut den. 
Nu har jag tänkt efter och vet ni vad? Jag skiter i vad ni tycker! Jag vill ha min töjning nu, vill jag inte ha den om 10 år så fine, då tar jag ut den. Nu vill jag ha den och därför tänker jag ha de! 
Jag vill pierca mig i läppen och tatuera mig, och vet ni vad? Det tänker jag göra! För jag är ung 1 gång, så varför inte göra/skaffa de som alla säger att jag inte kommer vilja göra/ha när jag är 35? 
Och vem vet, jag kanske visst vill ha töjda öron och piercingar när jag är äldre! ;)

 


ja håller me asså! man ska göra de man vill nu för iiingen vet vad man vill om flera år :O
hahaha fett coola gubbar!!!! xD

Svar: jaa eller hur, Man vet aldrig, jag kanske fortfarande vill se ut som jag gör nu när jag är 30 liksooom!!
hahah jag vet, fett awesome gubbar! :D
Linda Johansson

2012-11-13 // 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback