Sluta elda Gottsunda, tack!

Kom precis hem från "jobbet" eller vad man nu ska kalla det. Ska sova snart för att jag ska upp 10 imorgon för att dra ner på stan och till kronofogden för att fixa med mitt skadestånd, sen ska jag jobba klockan 3 och psykolog klockan 5, sen blir det jobb igen!
 
Idag när jag jobbade skulle jag gå till Gottsunda Centrum för att köpa lite godis och när jag precis när jag gått över Gipen ("Gränsen" mellan Södra och Östra Gottsunda) så kommer det tre killar springandes emot mig men när de ser mig börjar de gå helt normalt, sen springer dom när dom gått förbi mig igen.
Eftersom att det var sent och det händer en massa saker i Gottsunda nu så blev jag lite nojig.
Jag pratade med Elli i telefon då för att jag inte ville gå helt "ensam" i Gottsunda så sent, så när jag kommer upp för backen där jag mötte killarna ser jag att det brinner i skogen där vid några hus! Blev ännu nojigare och frågar Elli vad jag skulle göra, haha helt chockad!
Jag ringde 11414 eftersom att elden inte var så stor och jag tänkte att de inte riktigt var en nödsituation, dock hade två andra ringt innan mig så brandkåren och polisen var på väg. Gick dock inte till Centrum efter det, haha!
 
Gick tillbaka till hundarna utan mitt godis så kom Nikola och gjorde mig sällskap, kanske lika bra att det inte blev något godis ändå?
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback