You can't buy happiness, but you can buy ice cream. And thats kind of the same thing

Sitter hundvakt nu och kollar på neew moon. Det är ju twilight vecka den här veckan, igår var det twilight, idag new moon och imorgon är det eclipse. Dom borde sända breaking dawn part 1 också, ska ju se den på¨premiären nästa vecka med Fredrik och vill ha en lite refresh av den! haha.
Egentligen behöver jag inte de, eftersom att jag både läst böckerna och sett filmerna, så jag kan dem nästan utantill! 
 
Har bakat en kladdkaka också eftersom att det är kladdkakans dag! Jag är ett stort fan av kladdkaka och visste inte ens att det var kladdkakans dag förens ca en timme sen när jag såg det på twitter:( SKÄMS LINDA! 
 
Bild från Peace and love i år, våran sjö utanför tältet ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback