Barndomsminnen ♥

Ligger i sängen nu och lyssnar på en helt sjuk låt, hahah! Jag och en kompis Emma lyssnade på den när vi var små för hennes pappa sjöng den och då tyckte vi att den var jätterolig! Fattar dock inte varför jag lyssnade på hela den låten nyss.. Skulle bara länka den till Lina men så lyssnade jag på hela ändå...
 
Nu sitter jag och lyssnar på Mora träsk och trolles trafikskola, också från barndomen. Jag och min bror hade två VHS med Mora träsk som vi alltid kollade på och sjöng och dansade med, det var hur kul som helst! 
 
 

Jag har så sjukt mycket underbara minnen med Emma (som jag känt sen jag var 3 år) och med min bror som vi kan skratta så sjukt mycket åt! Älskar att tänka tillbaka på de minnerna, blir alltid så glad
 


Var med när Emma lärde sig att cykla ♥

Jag och Emma, små prinsessor
 
 
 
 
 


» sally

Sv: Ååh tack så jätte mycket :D<3

2012-10-23 // 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback