Halloween!!

Ligger i sängen och vaknade för ett tag sen. Igår var jäävligt roligt! Trodde faktiskt inte att det skulle bli så kul som det blev, haha ;)
 
Fellan, Fredrik och Nikole sov hos mig så när vi kom hem vid 2-tiden tog jag och Fellan en bakistablett, som är brustabletter. Och jag har alltid haft svårt att dricka brustabletter för jag får alltid kväljningar, förut kunde jag inte ens dricka Loka, Ramlösa och sånt där men de går lite lättare ner nu. Men iallafall, drack två klunkar och sen klarade jag inge mer. Har blivit så de två sista gångerna jag tagit dom tabletterna, behöver alltid springa på toan då... 
 
Jag mår iallafall bra idag, lite trött men de har ingen dött av! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback