Jag har lurat mig själv för många gånger nu

Min helg har varit asbra! I Fredags var jag ju hemma och myste med mamma och i Lördags jobbade jag och sen åkte jag till Fredrik på fest! Det var hur kul som hellst! Kom en massa sköna människor och alkoholen flödade! hahah vet knappt vad som menas med de men de lät bra i mitt huvud! 
En riktigt lyckad fest blev det iallafall (trots att någon tattarjävel snodde Emma och Fellans dricka och Fellans pengar!!) 
 
I Söndags chillade jag hemma, lagade asgod mat till mamma och Mats när dom kom hem från stan (Vuxenpoäng tack) Fick dock käka min middag helt själv, kändes lite sorgligt men kanske dags att börja vänja mig med tanke på att jag inte kommer bo med mamma länge till! Inte för att jag har planer på att flytta, men när jag tagit studenten kommer jag plugga vidare och det kommer antagligen inte bli i Uppsala.
 
Snodde bilderna av min fru Cassandra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback