♥ Keela

Jag läser många bloggar, dock är de flesta mina vänners, läser inte så mycket modebloggar förutom Kenzas. Jag läser en tjejs blogg, hon är ganska känd men absolut inte lika känd som Kenza, Dessie, Kissie osv. Jag är dock ganska säker på att ni känner igen henne när ni kollar på hennes blogg.
 
Det jag tänkte skriva var att jag älskar hennes stil! Den är hur snygg som helst och passar henne fett bra! Är inte säker på om de skulle passa mig så bra, men erkänn att hennes stil är helgrym!! Så har hon jävligt fint hår! Hela hon är snygg!

Det jag gillar mest med hennes stil är att det egentligen inte är något speciellt, oversize tröjor och leggings, men hon gör de så jävla snyggt! 
 
 


Keela har sjukt snygg stil ;)

2012-10-21 // 22:40:13

aa ja håller me hon har as skön stil! och hennes håååår! ja vill oxå ha sånt, asså massa hår liksom! :O :D

2012-10-22 // 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback