Såna här jätteroliga och intressanta frågor!

Hur många har du varit riktigt kär i? 1

Vad tycker du om kärlek? Mysigt

När kramade nu någon senast? En timme sen

Saknar du någon speciell person? Ja

Har du svårt att bli kär? Yes sir

Är du singel? Jajaja

När fick du senast en komplimang? någon gång idag

 

HAR DU NÅGONSIN:

Vart medvetslös? Jaa

Hånglat med ngn riktigt ful? Tror jag verkligen inte

Hånglat med fler än 50 personer? ingen aning

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? ehh.. ja

Gjort ngt riktigt dumt? oh ja!

Åkt ambulans? Ja!

Åkt polisbil? yes

Gjort ngt olagligt? JAAAAAAAAAAAA

Fått din mamma att gråta?  Hoppas inte dee :(

Slagit ner ngn? Ehhhhhh, nja

Skämts för dina föräldrar? haha nej ♥

Sagt jag älskar dig och menat de? Ja såklartttt

Tar du droger? Ohja, helt beroende. Drar en lina varje morgon och kväll

Dricker du? Yessss

Vilka kläder sover du i? trosor

Vad hatar du verkligen? våld

Varit kär? Jaa

Är du ensam nu? nejj

Vill du gifta dig? Absolut kanske

Vill du ha barn? njaaa... kanske

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Cassi skulle jag nog tro

Såg dig gråta? Nikole

Fick dig gråta? Ingen

Du delade en dricka med? Fellan.

Du gick på bio med? Elli tror jag

Skällde på dig? Vet inte.

Sa något till dig och vad var det? Hej - bror

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? Tyyyp

Kramat ngn? jaa

Pussat ngn? niet

Köpt ngt? Nieet

Sjungit? Jaaaa

Saknat ngn? Jaa

 

JAG HAR:

En digitalkamera? Nejj

En systemkamera? Nejj

Telefon på rummet? YES SIR

En egen dator? YES MA'M

Könssjukdomar?  aids, herpes, gonorre, klamydia, syfilis typ. Inte så många

Bra kompisar? OOOH JA ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback