Teater

Sitter och käkar lite mat nu och ska snart sticka iväg på min teater som börjar 18.30. Har ju spelar där mer än hälften av mitt liv och tycket att teater är jättekul, men jag har börjat tröttna på gruppen. Fortsättningsgruppen ska vara seriös och för de som har spelat teater ett bra tag, men nu har vi tagit in nya elever. Tyvärr känns några av dom väldigt omogna.. Visst, de är duktiga på teater men jag är 18 år nu och vill inte spela med småbarn som beteer sig som jag gjorde när jag själv var ett. Nu menar jag inte att jag är världens mognaste människa, menar bara att jag iallafall är för mogen för att orka med massa flams som dom håller på med.
 
Men som tur är har jag Nikole som har tipsat om en nystartad grupp med vuxna skådespelare med! På Söndag ska jag följa med Nikole och kolla hur det är och förhoppningsvis trivs jag och vill fortsätta min lilla "karriär" där!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback