Jag hatar särskrivningar

Sitter i skolan nu och håller på med en affish med Fredrik till våran housefestival.
NÅGON SOM HAR ETT TIPS PÅ VAD DEN KAN HETA?!
 

Sov hemma hos Emma inatt och imorse fick jag hjälpa henne med allt, haha! Hon har skadat nacken och axeln så hon kan knappt röra sig, stackarn.. Jag fick sminka henne, hjälpa henne att klä på sig och platta hennes hår, sen skulle jag fixa mig själv också! 
 
Måste bara berätta en grej, jag hatar särskrivningar! Visst, jag kanske har särskrivit någongång i mitt liv men när jag ser de ändar jag de, så drygt när man inte fattar det själv! OK om man har dyslexi eller något sånt, men fan inte annars. LÄR ER STAVA!!
 
 


Hej din sjuktsnygga människa!
Allt bra med dig? :) Jag har nu en tävling i min blogg igen med EVAS UNDERKLÄDER som du kan vinna! Det är väl alltid skoj med nya underkläder m.m ^^,
Anmäl dig gärna här: http://saandriiiee.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-valfri-vara-hos-evas-underklader.html#comment
Puss, ha en kanonbra kväll,♥

2012-09-17 // 19:04:40
» Adine

Haha ja, särskrivningar kan man lätt irritera sig på! Såg i en affär där de hade skyltat med färskpotatis - fast det stod "FÄRSK POTATIS" haha :P

2012-09-17 // 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback