SKOLFOTO

Sitter på toa just nu (med datorn ja, YOLO) JUST SO YOU KNOW LIKSOM! 

Teatern idag va najs, vi körde mest improvisationsövningar osv, kuljul! Käkade onyttigt med Nikole också, alltid gott!
Imorgon blir det sista skolfotot ever för mig, SORGLIGT! Nästa år blir det ju studentfoto, men det räknas liksom inte som ett skolfoto.. Kommer ihåg att jag älskade skolfoto när jag var mindre, tycker fortfarande om det men förut planerade jag kläder och hår flera veckor innan! En gång fick jag vara med på reklamen för skolfoto (Ni vet blanketten man får hem där man fyller i om man vill ha skolkatalog osv) då var jag stolt! 

dydyaa, nu ska jag sova! Ska upp och duscha imorgon! PUSSEN ♥
 
Cat-girl-glamour-mask-sexy-favim.com-164147_large
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback