Sleep talk

Nu ska jag alldeles snart sova! Idag har jag nog inte gjort så mycket nytta.. Har pluggat det som jag verkligen behöver men tänkte läsa lite matte också, men det blev inte så! Åkte ner på stan och fikade med Emma och Sebbe istället och snackade massa skit. Eller ja, skit och skit kan man inte direkt kalla det men ni förstår ;) 
Tog en massa sjuka bilder på oss också men de bilderna får stanna där de är nu! Hahaha, för fula för att visas för allmänheten!!
 
Men nu måste jag sova, ska upp imorgon till skolan ! :( 
 
Btw. Alla med en smartphone borde ladda ner appen "sleep talk". En app som spelar in alla ljud man gör när man sover, skitkul om man väl snackar i sömnen, mina inspelningar har mest blivit när jag hostar! Haha, tråkigt :(
Och självklart så spelar den bara in ljuden, så man slipper sitta och leta efter det i en 8timmars inspelning!
 
Såhär ser ikonen för appen ut! Finns en gratis och en som kostar 7 kr


» Nn

hahaha fett kul! önskar ja oxå kunde ha en sån app :(

2012-09-15 // 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback