Var ett tag sen!

Har inte bloggat på ett tag nu, men det har hänt en massa saker som jag inte tänker ta upp här.. Har hänt en del bra saker också såklart! Har haft fina vänner hos mig i Lördags och vi hade mycket trevligt! Sen Har jag sovit hemma hos fina Felicia och nu är jag hos min pappa! Har varit på stan med Cassi, Sebbe och Nikola efter skolan idag och fick med mig massa strumpor, tre par trosor, två tröjor och en BH. Lägger upp bild på de senare! ;)

FYFAN vad svårt det är för mig att hitta en bra timme! Vi gick runt i säkert en och en halvtimme för att hitta en! Har en så svår storlek ;( 75D/E och det finns mest 80+ runtom och det är för stort för mig :(
 


» Nn

DU E SÅ FIIIN LINDIBOII!!!:D<3
haha hitta en bra timme...

Svar: HAHAHHA menar hitta en bra BH! HAHAHHAHHA
Taack detsamma plutten<3
Linda Johansson

2012-09-27 // 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback