Jan. 14, 2013

Första praktikdagen avklarad! Var roligt faktiskt, personalen på maxi är så roliga och trevliga också!
Dock fanns det inte så mycket att göra för att en leverans var försenad eller något så det fanns inga varor att packa upp. Men det var kul ändå. Är dock helt död i mina fötter och ben nu!! Har gått och stått heeela dagen förutom när jag hade lunch! Så är mina händer lite mördade men fick handskar tillslut så dom lär klara sig resten av praktiken ;)

Imorgon börjar jag klockan 8 och måste därför gå upp typ 6... Wää så tidigt, men kommer somna tidigt ikväll känns det som för jag är helt slutkörd!



» NELLY

ditt hår har blivit as snyggt! :D

2013-01-14 // 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback