Mysteriet på greveholm

God morgon alla glada människor! Sitter just nu och käkar frukost och ska kolla på julkalendern del 12! Tycker att den är fett bra! Självklart toppar den inte den första mysteriet på greveholm, men den är bra ändå :D

Igår käkade jag och Nikole pizza på Kens. Dom var sjukt stora! Orkade knappt med halva!! MEn dom var jättegoda iallafall :D Innan vi käkade där hade vi teater och fikade lite, läste manus och kollade på våra roller så alla var nöjda.     
Jag strök under alla mina repliker igår också så de blir lättare att plugga till dom och såg att jag hade väldigt många! Trodde inte att de var så många först, men de kommer gå bra ändå! ;)
 


de e bah o schlicka up pizzan! ;D

2012-12-12 // 21:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback