Perfekta tänder ♥

Sitter på praktiken just nu, mår inte så bra... Mår illa, trött och de svider i min mage... :( Snart ska jag till doktorn iallafall så jag kan få hjälp med min jävla mage... 

Vill att de ska bli Januari! Då ska jag till doktorn för magen, så jag kan få stopp på den här äckliga känslan jag har. Så ska jag till tandläkaren, är sjukligt nervös eftersom att jag har tandläkarskräck... Ska laga en tand, dra ut en visdomstand men de jag längtar till är krontänderna jag kommer få! Jag har en tandsjukdom som är medfödd. Har haft problem med mina tänder hela mitt liv, har aldrig varit nöjd med dom och har inte velat le med tänderna, vill helst inte visa dem över huvud taget. Nu äntligen har jag fått prata med en riktigt bra tandläkare som sagt att jag ska få krontänder och billigare tandvård när jag blir 20!  
Krontänder är fejktänder som man sätter på de vanliga tänderna, så dom kommer bli raka, släta, vita, starka och fina! Ni förstår inte min lycka!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback