The hobbit 3D

Igår var jag med Emma och Nikole på ett krök som spårade, Så vi åkte till Emma och sen gick jag och Nikole ut på krogen. Körde en yolokväll och de va najs! Träffa massa sköna människor och hängde med dom osv.
Imorse åkte jag och Nikole till mig och skulle kolla på en film men vi somnade dirren, haha!
Vid 21 åkte jag och en annan Emma ner på stan och gick på bio! Hobbit 3D med high frame rate så bilden, 3deffekten, allt var sjukt bra!! bättre än vanlig 3D! Filmen var också fett bra!! Gillar mAn sagan om ringen kan jag rekommendera den!!
När man kollar på 3D filmer med high frame rate kan man tydligen bli "åksjuk" och må lite konstigt men han som snackar innan bion sa att man vänjer sig, rätt häftigt ändå hur en sån grej kan påverka så mycket!! Både jag och Emma klarade oss iallafall!! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback