Hi honey

Nu har jag äääntligen fått tillbaka min älskade dator! MEN alla mina saker har försvunnit!! Alla dokument, bilder, minnen, videos.. Allt! Det är skiiiiitdåligt! :((( Bilder betyder ju faktiskt mycket, och alla mina skolarbeten... Jaja, får väl försöka fixa de på något sätt... Ska få göra en uppgift muntlig med min lärare så jag slipper skriva om allting eftersom att det tog 2-3 veckor att göra...
 
Har ju färgat håret också, på första bilden ser de inte lika rött ut wsom det är, utan det är typ som på andra bilden. Fast ändå lite snyggare
 


NAAAAEE!!! de e hämskt när aaallt allt allt försvinner sådär!:O gör typ ont när så mkt bilder bah åker bort. haru kollat papperskorgen?

Svar: Hahah asså hårddisken kraschade, så fick en ny och det är på hårdisken allting ligger, även de i papperskorgen sååå de går inte att få tillbaka... samma om man återställer en dator, allting försvinner.. :(
Linda Johansson

2012-11-29 // 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback