Bildbomb!

Blev en lila "baseballjacka" till brorsan i present och så bjöds de på en finfin minecrafttårta! Oskar älskar minecraft och är riktigt duktig på det också!

Igår var jag med Nikole, Cissi,Nelly, felli och några till på Williams och terassen. Blev en kul kväll men jag blev inte så full ;) satt och smuttade på min öl i minst en timme... Haha!
Idag var Nikole här men innan vi kom hit var vi vid donken och letade eftet en kompis sladd till hans hörlurar och åkte rutschkana. Hos lilla mig kollade vi på hjälp jag är en fisk och case 39. Jag tycker inte att case 39 är så läskig men fick dåligt samvete för Nikole gillar inte skräckfilmer så blev hon lite nojig efter den :( svårt att veta när jag själv är väldigt "tolerant" när de gäller skräckisar...

Dyadyaaaaaa sen taggish hon hem och nu ska jag sova! Knas i betongen, GODNATT!

Sista bilden är sexig ❤



ååh kepsii!<3
ja gilade den där filmen faktist, nu ere helt chill typ efter ja lyssnade lite på musik sen vare luuunch xD
asså ja började typ tänka på sånna dr barn me svarta ögon, tror de va mkt de som gjorde mig lite njig typ:P

2013-01-05 // 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback