Jan. 28, 2013

Ligger i sängen nu och ska sova alldeles snart. Var på praktiken idag, var sjuk hela förra veckan men det kändes skönt att vara tillbaka. Var dock extremt trött i morse och kunde knappt hålla ögonen öppna när jag jobbade men efter 2 kaffekoppar blev jag piggare!

Gick 1 timme tidigare för att gå till tandläkaren. Drog ut en visdomstand och var så sjukt nervös innan! Jag har enorm tandläkarskräck så får ångest långt innan jag är där.
Som tur är fick jag en "medicin" som jag dricker så blir jag lugnare och lite dåsig. Gick bra att dra ut tanden, hade så bra bedövning så jag kände ingenting. Nu när bedövningen har släppt gör det väldigt ont, men proppar i mig Alvedon så de funkar! Har blödigt smått där tanden satt sen dom drog ut den vid 4 nu så det är inte så najs :(

SNART FÅR JAG MINA KRONTÄNDER IALLAFALL ❤

Haha fina bilder, ledsen över "tand"värk:(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback