Karlshamn eller Luleå?

Har kollat upp en massa högskolor och universitet runt om i Sverige och har hittat två som jag är i intresserad av. En i Karlshamn och en i Luleå. Båda är sjukt långt från Uppsala men jag känner att jag måste "följa mina drömmar". Den i Karlshamn intresserar mig mest för den verkar roligast, och utbildningen verkar sjukt kul!

Bästa med det är att jag kommer få bo i en egen lägenhet ❤❤

Bilderna är på högskolan i Karlshamn



Hej Linda. Ja precis, jag har gått Digital Bildproduktion på BTH. Jag fick min kandidatexamen i somras. Jag har trivts riktigt bra på den utbildningen och ångrar mig inte en sekund! Skolan ligger precis vid havet och många varma dagar har spenderats på bryggan. Annars är utbildningen väldigt mycket vad man gör den till, mycket eget ansvar för att komma dit man vill. Jag har fått mitt dröm jobb efter att få ha så pass mycket praktik i tredje året som vi hade. Jag jobbar på Rekyl reklambyrå som designledare. Hoppas det har hjälpt dig något, fråga bara om du vill veta något mer!

2013-01-07 // 20:48:01

Förresten så kan du se lite vad jag har gjort (både i skolan, på min fritid samt i mitt egna företag) i min digitala portfolio emmabrandmark.com :)

2013-01-07 // 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback