Vad ska jag göra?!

Ååh låg och tänkte på efter gymnasiet och kom på en massa jag vill göra!! Jag vill gå programmet i Karlshamn jag pratade om förut, men jag vill också gå ett annat program (vart vet jag dock inte än). Dessutom älskar jag smink, att sminka mig själv och andra, speciellt ögonen. Jag vill också utveckla mina kunskaper och därför vill jag gå en make up kurs i Stockholm också!! Sist men inte minst vill jag också gå en bartenderkurs för de verkar ju så jävla kul!! Skulle vara kul att extraknäcka på helger som bartender!


Hittar inte så många bilder nu men här är iallafall en bild jag hittade på Loppan när jag sminkade henne inför våran kortfilm



Du kanske hinner gå alla kursen innan du bestämt dig hihi :3 fast hur långe e dom? :S

2013-01-14 // 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback