Utgång!

Igår fyllde min vän Loppan 19 år, och det firades såklart! Vi skulle börja med en middag tillsammans, jag, Lovisa, Emil, Loppan, Clara och Linnea. Men jag var tvungen att åka och hämta våra studentband och råkade hoppa av 5 hållplatser för tidigt, virra runt helt lost (och bajsnödig) i minst 40 minuter innan jag äntligen hittade rätt! 
Tyvärr missade jag middagen men köpte en macka på vägen som jag åt. 

Vi förade lite hos Clara innan vi gick till interpool! Hade väldigt roligt där med shots, drinkar, öl och biljard! En lyckad födelsedagsutgång kan man säga!! :)

Har lånat alla bilder av Lovisa!
 

Max och Loppan


Haha, ser stabilt ut!


Loppan och Lovisa


Jag och födelsedags"barnet"! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback