Välkommen tillbaka

Nu har jag haft en bloggpaus i 3 månader, men nu kände jag för att blogga igen. Det är skönt att skriva ner vad man  gör om dagarna, tankar och åsikter. 

Under de här månaderna har det hänt en del faktiskt.. Jag har fyllt 19 år och hade en mysig middag med mina vänner och en jävla utgång, jag har blivit extremt skoltrött och vill bara sluta skolan för evigt NU, min älskade mamma har blivit sjuk och fått åka fram och tillbaka till sjukhuset mycket och det har blivit vår!
 
Valborg firades med vänner! Jag började med champagnefrukost i ekonimikum med Nelly, Christoffer, Max och Cissi, senare träffade vi Nikole och några av hennes kompisar och chillade med dom. Senare mot kvällen drog vi till en grillning med massa härligt folk! Efter grillningen blev det williams ett tag, och sen ravefest i en skog vid studenternas! Då var det dock bara jag, Nikole och Christoffer, men senare drog Christoffer hem och vi träffade Paulina och hennes kompisar! Sprang runt om raveade och träffade massa härligt folk! Vi kom hem vid 4-5 och däckade. Hade en asbra valborg! Lite knas under kvällen men på natten var det bäst!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback