Den vackraste stunden i livet var när du kom

Skolan var rolig idag (gymnasiet är GRYMT om man går en linje med sina fritidsintressen eller det man brinner för)
Först hade vi svenska och vi skulle bryta normer. Det är t.ex. att i asien tittar man inte den man pratar med i ögonen och skulle man göra så i sverige skulle man bryta en norm. Vi fick komma på grejer man kunde göra och jag och min grupp bestämde oss för att prata och vara trevliga mot randoms (man gör ju inte så i Sverige) Det var kul!

Sen hade vi foto och det var jättekul! Vi gick ut och fotade lite och sen fick vi redigera bilden.


Fredrik Fotade, jag redigerade


» elin

Det låter kul! :)

Just nu kan du vinna ett iphoneskal/tillbehör på min blogg, för att komma till tävlingen så skickar jag med en länk: http://ceags.blogg.se/2011/august/jag-tankte-starta-en-tavling.html

Tycker du inte om sånna här kommentarer, så ber jag om ursäkt! Kram :)

2011-08-25 // 21:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback