''BRA MÄN FINNS BAKOM VARJE HÖRN'',SA GUD. SÅ GJORDE HAN JORDEN RUND.

Så ovärd skoldag! Vaknar, sliter mig upp ur sängen och gör mig iordning och åker till skolan där man får veta sitt betyg i matten och sen är det slut. Jag kunde legat kvar i min älskade säng och sovit! Blöö!
Efter skolan träffade jag Nikole och det var iallafall mer värt! Sedan drog jag till jobbet och idag gick det sjukt bra! sålde 7 paket, vilket var de bästa jag sålt hittills! Hoppas att de går lika bra imorgon och resten av månaden för då blir det en fet lön! Ny mobil i Januari, whoop whoop!!  

Ett tips; Köpt ALDRIG en sony eriksson xperia x10i, den suger. Eller ok, den är bra men tillslut blir det små sprickor innuti skärmen även fast man inte tappat den, den blir hur seg som hellst och bara helt störd, ibland måste man starta om den för att kunna skicka sms. Känner flera som har en sån och dom har fått samma problem med den som jag.

Skulle inte banga..
7abd228d9daf_large


sv: ok Tack för kommentaren!

2011-12-15 // 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback