Du, jag hoppades verkligen att vi skulle vara livet ut

Timbuktu – Kom och håll om mig
Idag var det bara matte i skolan så det var skönt att sluta tidigt. Efter skolan stack jag till stan och köpte ett par jeans och en tröja och sen åkte jag till Elli och vi gjorde en svenskauppgift tillsammans. Sedan drog jag till jobbet och det gick sjukt bra idag! Idag var min första riktiga arbetsdag och jag sålde för 2600 kr, 1000 kr mer än vad de nya brukar lyckas sälja för. Fick sjukt mycket beröm av min chef och han sa att det är sällan en ny kommer in och är så duktig som jag! Blev skitglad och asstolt över mig själv! När vi slutade samlades alla i samlingsrummet och Jesper (våran chef) berättade för oss hur mycket vi tillsammans har sålt för och även hur duktig jag var och han sa att jag var värd en applåd. Älskar beröm!

Men nu ska jag sluta skryta och sova istället, en lång dag imorgon med både skola och jobb, 08.30-21.00!
Godnatt!

309597_125202830920023_100002909199487_149095_984215238_n_large





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback