Cause everything that you thought I would be has fallen apart right in front of you.

Sitter i och chillar ensam hemma i soffan och lyssnar på musik på högsta volym och sjunger med! Älskar att vara hemma själv, dock skulle jag vilja ha just en person med mig just nu. ♥ Ska snart diska och sen göra mig iordning och klockan 5 ska jag på dans! Det kommer bli så jävla roligt! Jättelänge sen jag dansade nu! Hände lite saker i början av det här året så jag orkade verkligen inte fortsätta, inte för att saker har blivit lättare nu men jag behöver annat att tänka på! Ska såklart fortsätta med ragga dancehall, som jag har dansat längst och tycker är roligast! Plus att man får asnajs mage och rumpa av dansen!

264915_169129896488057_100001731425456_435457_2771769_n_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback