Hold onto your words because talk is cheap, And remember me tonight When you're asleep

Igår skulle jag på en lokalfest i Bergsbrunna men det blev inget med det. Vi kom dit vid 8 och väntade på att bli insläppta men allt blev kaos och vi drog därifrån. Polisen kom dit stax efter att vi dragit och det blev värre kaos. Men jag hade kul ett tag iallafall ute i kylan när vi väntade på att komma in! Träffade många gamla klass- och skolkompisar från grundskolan så det var najs!
När vi kom tillbaka till stan stack jag och Emma till Mc donalds och beställde lite "fylle"käk, sen gick vi till ett ställe där pannkakskyan hänger och delar ut pannkakor och tog några, sen vidare till bussen där det stod några livets ordare och delade ut kaffe och kakor! Gratis är gott! (Deras kaffe är dock inte så gott)
Det var min mysslyckade och lyckade kväll! Jag hade iallafall inte tråkigt! ;)
316644_221890184532702_118111818243873_572163_2076972246_n_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback