If someone truly loves you, they won't let you go no matter how hard the situation is

Tjotjatjä!
Jag har inte orkar blogga nu dom senaste dagarna för jag har helt enkelt inte haft ork eller lust! 

Idag var det iallafall första skoldagen efter en veckas lov, kom upp förvånandsvärt bra imorse men blev trött redan vid 8! Men dum som jag är sitter jag kvar vid datorn och glor på roliga bilder och videos och blir tillslut pigg, så nu ligger jag här 3 timmar senare och kan inte somna. Eller ioförsig vet jag inte det än eftersom att jag inte har försökt men jag är inte trött iallafall!
Idag efter skolan träffade jag Nikole och vi fettade oss i en hiss! Köpte en påse chips (Ångrar oss efter, vi ville ha bullar istället) och sen gick vi in i en hiss och chillade.
I veckan ska jag kanske hem till Nikole så ska hennes syster klippa mig! Kommer bli asnajs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback