Kbry

Idag var det fett mysigt i skolan! Började med mediakommunikation där vi skrev lite om en film vi såg innan lovet, sen började vi planera vad vi ska göra nästa vecka och vi kom fram till att vi ska göra en reklamfilm! Det kommer bli askul! Medans vi planerade fick vi fika av våran lärare, bullar och saft! Jag tror att hon fjäskar lite för oss för hon brukar bjuda på frukost och fika väldigt ofta, men det är najs! :)

Fixade ett nytt steamacc nyss också eftersom att jag har minst 656 mail och har glömt vilken av alla mailen mitt gamla stemacc va skrivet i och hade också glömt namnet, så nu har jag lätt de grymmaste namnet! Linda1337lol  Bästa evaaah !

SÅ NU SKA JAG SPELA LITE  CS eller någon annat kul! Dock på min brors acc eftersom att det inte har köpt cs än



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback