Romeo, vart är du?!

Idag var jag i skolan, wiiho! Asskönt att vara tillbaka och träffa vännerna, PUSS PÅ ER FÖR ATT NI ÄR SÅ BRAA!! ♥
Efter skolan var jag på stan ett tag med Loppan, Fredrik och Linnea, sen stack dom och tränade och då träffade jag Nikole. Vi käkade lite och sen gick vi på teater med våran teatergrupp. Vi såg Romeo och Julia och den var bra! Asduktiga skådespelare, får jättemycket insperation av dom! Det enda jag saknade från pjäsen var "Romeo, vart är du?!"

Köpte min efterlängtade tröja på carlings! Kunde inte vänta tills efter jul som jag hade bestämt för de här var den sista! Fanns bara medium och jag behöver small men kunde inte stå emot ♥
Köpten en blå myströja på H&M, asmysig luva för den är stor! :D
Lite armband ! Love it, så snyggt när man har många! De bästa med domhär är att dom bara kostade 10 kr!!
Så köpte jag smink och annat skit som man egentligen inte behöver men men :)))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback