Tusen tårar faller för dig varje dag och varje natt

Det är inte säkert att jag kommer att uppdatera min blogg som vanligt nu. Det har händ en del saker och jag mår inte så bra. Jag skapade min blogg i början för att kunna skriva av mig och det är precis det jag kommer att göra nu. Det är upp till er om ni vill forstätta att läsa mina texter nu (som antagligen inte kommer att vara dom gladaste) men det spelar ingen roll för mig. Jag vill inte ha besökare, jag vill bara kunna skriva av mig. 

Och ni som tänker "Skriv dagbok osv": Det gör jag också, där skriver jag detaljerat men här skiver jag bara av mig lite, det är inte samma sak som att skriva av sig i en dagbok som det är att skriva av sig på en blogg. 

Tumblr_ltklcv6q0u1qifdydo1_500_large

som ett litet barn som behöver trygghet behöver jag dig nu.

det gör ont, att varje dag känna att något är fel.
Jag hade glömt hur fruktansvärt illa man kunde må.
Jag har aldrig haft det så bra som med dig
Jag har börjat igen, jag har börjat att gråta långt in på natten.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback