You can close your eyes to the things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel

Idag har det varit en pissdag, samtidigt som det har varit en bra dag tack vare mina underbara vänner. Varför det har varit en pissdag tänker jag inte gå in på för det är inget som rör folk jag inte känner. Jag har iallafall haft mina underbara och fina vänner att prata med och dom har stöttat och tröstat mig! PUSS PÅ ER ♥

Det hände iallafall en rolig grej i matsalen idag. Anton och Emil mina kompisar (♥) råkade gå in i en stor blomma/växt så att den välte och massa typ kulor som man brukar ha i växter ramlade ut över golvet! Nästan hela matsalen började applodera åt dem och det var jag, deras kompis, som började applodera. Snäll vän jag är (a)
Hände även en mindre rolig grej (som vi ändå garvade som fan åt) i matkön. Linnea skulle dra upp sin tubtopp som hade åkt ner lite men råkar istället ta tag i BHn så att den åker upp, nip slip!


Nu när jag varken har mamma eller mina kompisar i närheten ska jag trösta mig själv med att kolla på weeds och sen försöka sova, hoppas att jag mår bättre imorgon, då är det en speciell dag för mig...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback