De e klart att laxen ska ha en jolle

Vaknade tidigit idag, började med att de började borra här runt 8-halv 9, då går jag upp eftersom att jag ändå ska vara i tvättstugan klockan 10 och tvätta. När jag har lagt in all tvätt så lägger jag mig för att vila lite tills det är dax att gå ut igen, börjar inte grannen borra då istället?! Riktigt FML moment asså..
Så jag kollade på top model istället, och ber min kära bror att gå ut och hämta och lägga i tvätten eftersom att jag inte ville missa vem som vann. När jag kom tillbaka var jag tvungen att städa i typ en halvtimme för Marcus hade ställt tävttmedel och sköjmelden på tvättmaskinen och den skakar ju när den är igång så när jag kom dit låg de två sköljmedel utsprätt över golvet...

Har bytt sms-signal nu också, bästa jag haft eveeerr!! :D 

Nu ska jag spela the sims, haha :D BAI



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback