Klippa lugg!

Sitter i skolan nu och väntar på hjälp, alla behöver typ hjälp just nu.. LOOOL!! 

På lunchen ska jag klippa Cassis lugg, SPÄNNANDE! Har klippt lugg förut men aldrig så som hon vill ha det, men vi kör ändå. YOLO!!! Blir de dåligt så är det bara att fixa till det hos en frisör.

Nästa lektion är digitalt skapande och då ska jag (om de finns tid) börja fixa ett outro till RMM! FETT NAJS! Dom vill ha hjälp med det och frågade folk på fb. Så får man skicka de till deras YT kanal och förhoppnignsvis väljer dom min video då! Men jag vet inte, jag är ju inte expert men jag kan! 
 
Sån här lugg har jag klippt (gjort den på bilden själv, ganska simpelt)
 
Typ såhär ska jag klippa Cassis lugg..



» Nn

OMG hoppas de blir du!!!! :O :DDDD
iiihihihihihi

2012-08-27 // 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback