Varför kan inte allt svårt vara lätt?

Nu är jag hemma och ligger i sängen och försöker förstå mig på¨swedbank.. Vill kolla hur mycket pengar jag har så jag vet om jag kan köpa grejer eller inte innan jag drar till stockholm i helgen osv.. Men det är inte lätt när jag inte fattar.. Ser hur mycket pengar jag har men sen står det "aktuella kontohändelser" och två av mina räkningar som skulle dras i idag, så jag vet inte om de har dragits av från mina pengar nu eller inte.. Ååh bajsswedbank. Varför kan inte allt vara lätt för? De borde stå hur mycket pengar man har, betalda och obetalda räkningar och en lista på saker man betalat senaste veckan. Då skulle jag vara nöjd..
 
Nu ska jag iallafall sova, trött och huvudvärk! Får kolla upp pengarna imorgon istället... Godnatt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback